czwartek, 18 stycznia 2018

Ramka na zdjęcie z Einat / Photo Cover with Einat

Witajcie przyjaciele!
Hi dear crafty friends!


Jestem bardzo podekscytowana, że jestem częścią tego niesamowitego zespołu. dziś chcę się z Wami podzielić ramką na zdjęcie, którą zrobiłam z papierów z kolekcji Lawendowy Poranek. 

I'm so excited to be a part of this amazing design team. Today I want to share with you a photo frame I created with the Lavender Morning collection.


Zrobiłam tę ramkę na cienkim płótnie i przyczepiłam haczyk żeby móc ją powiesić na ścianie. Użyłam kilku warstw papieru oraz kawałków tektury, żeby podnieść warstwy do góry. Następnie dodałam kwiaty i wycięte wykrojnikami kształty, aby projekt był bardziej interesujący. 

I made this photo frame on a thin canvas and added a hook on the back to hang it on the wall. I used layers of papers and some chipboard pieces to give them height. Then I added flowers and die cut shapes to add more interest and dimension.








Supplies:






Miłej zabawy przy tworzeniu!
Have fun creating!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz