środa, 10 stycznia 2018

Layout dla Babci i Dziadka / Layout for Grandpa and Grandma

Witajcie kochani,
Hello dears,


Dziś chciałabym podzielić się z Wami layoutem, który zrobiłam z okazji Dnia Dziadka i Babci. 
Użyłam zdjęcia moich rodziców, ponieważ są najlepszymi dziadkami jakich ktokolwiek mógłby mieć. 
Today I want to share with you a Layout I've created for Grandparents day.
I made it using my Parents' picture, as they are the Best Grandparents anyone can have!!





W swojej pracy wykorzystałam papiery z kilku kolekcji Studio75.
A oto jak zbudowałam tę stronę.
Cała kompozycja została zbudowana na tle z papieru Świąteczny Prezent -01. Na całą powierzchnię nałożyłam przezroczyste gesso. Pocięłam papiery z różnych kolekcji na paski i przykleiłam je do tła. 
Żeby nadać im postarzonego wyglądu  potuszowałam każdy pasek papieru brązowym tuszem.
Następnym krokiem było stemplowanie dookoła kompozycji oraz na paskach , a także wykorzystanie pasty strukturalnej oraz maski Hexagon. Potem dodałam troszkę blasku pudrem do embossingu. 
Gdy tło było już gotowe dodałam dwa piękne tagi z kolekcji Pan i Pani Black oraz resztę ozdób. Na samym końcu całość spryskałam złotym i różanym błyszczącym sprayem. 

mam nadzieję, że Wam się podoba! xoxo

In my Layout I used paper from some Studio75 collections.
Here are the steps of the creating process:
The LO was build on the gorgeous Christmas gift-01, I first spread Clear Gesso on the page.
I cut some stripes from different papers and adhered them to create the background.
To give it a vintage look I distressed each paper stripe with brown ink.
Next step was to stamping around and on top of the stripes and spread some structure paste with the Hexagon stencil . Than sparkle a little bit of embossing powder!
When the background was ready I adhered 2 beautiful Mrs&Mr Black tags and all other embellishments. The last step was to splittered gold and rose shimmer Sparys.

Hope I've inspire you! xoxo



A tu więcej zdjęć : / Some more pictures:






Użyłam: / I used;

Christmas time 01


Mrs & Mr Black 05


Alice`s dreams 03

Secret garden 01

Mrs & Mr Black 02

Structure paste 100ml

Stencil - hexagon

Painting knife size 1





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz